Názor rodičů budoucího prvňáčka a žáka 4. ročníku

Dobrý den, chtěla jsem vám jen poděkovat za adaptační pobyt pro Adámka Kopčáka v první třídě. Je to skvělý nápad a jsem za to moc ráda, děti se seznámí a skamarádí. Děkujeme moc i za úhradu pobytu školou. Dále jsem vám chtěla říct, jak moc jsme ve škole spokojení. Paní učitelka Turková i paní asistentka Macháčková jsou výborné odbornice na svém místě, všechno řeší profesionálně a s legrací a děti je mají moc rády. Náš Fíla Kopčák je ve třídě s normálním počtem žáků šťastný a v to jsme ani nedoufali. Takže vám ještě jednou za celý rok a budoucí akce děkujeme a těšíme se na další spolupráci. Krásné prázdniny a dovolenou plnou odpočinku, vám a celému kolektivu ze srdce přejí Kopčákovi :-) (Pozn. Filip navštěvoval v Praze specializovanou školu)

Květnová návštěva našich přátel z Dolního Žandova

Návštěva našich kamarádů z Dolního Žandova V pátek 3. května 2019 jsme se po půl roce opět setkali se členy našeho spřáteleného parlamentu ZŠ v Dolním Žandově, Čápaty. Na návštěvu jsme se poctivě připravovali, abychom Čápatům zajistili nejen komfort a zábavu, ale také řádné vyžití. Po příjezdu a srdečném přivítání jsme seznámili Čápata s prostory Multifunkčního centra, které se nám stalo po dobu pobytu azylem, připraveným programem a časovým harmonogramem. Následovaly námi připravené rozehřívací aktivity, kdy jsme hráli na babu na koberečcích a plnili strastiplné úlohy s nafukovacími balonky. Po řádném protažení vedeném Luckou, Sárou a Anežkou jsme se s chutí a vervou sobě vlastní pustili do pingpongového turnaje, který pečlivě zorganizovala Zuzka. Následoval fotbalový turnaj připravený Filipem. Po společném obědě jsme navzdory nepříznivému počasí nelenili vyrazit na malou procházku Lomnicí, jíž jsme si zpříjemnili hraním námi oblíbené hry „pašeráci“. Po příchodu jsme věnovali chvilku dohrání fotbalového turnaje a nabití energií vyrazili směrem do kuželny, kde jsme pod taktovkou Klárky absolvovali kuželkářské klání. Po společné večeři připravené pizzerií Sidonio náš čekala smíchem protknutá hra „židličkovaná“. Znaveni všemi aktivitami jsme se odebrali k zaslouženému spánku. Sobotní dopoledne jsme zasvětili společné snídani a reflexi společného pobytu. Shodli jsme se, že jsme si jej všichni maximálně užili a rádi se znovu setkali.

Odměna za naši činnost

V letošním školním roce jsme měli opravdu napilno, organizováním školních soutěží a projektů pro naše spolužáky jsme strávili nesčetně hodin, a tak jsme si v pátek 21. června dopřáli zasloužený „relax“ v podobě návštěvy kina a společné večeře v restauraci Atelier v Sokolově. Po společné smíchem protknuté cestě do sokolovského kina Alfa a zakoupení dostatečného množství laskomin a nápojů jsme zhlédli animovaný film Tajný život mazlíčků 2. Následně jsme se vydali do Atelier Café v Sokolově, kde jsme svá bříška doslova naplnili do poslední volné skulinky námi vybranými pokrmy. Nelenili jsme a společnými silami v průběhu večeře naplánovali poslední překvapení letošního školního roku pro žáky a pedagogy naší školy. Vězte, že je nač se těšit ;-). Děkujeme vedení naší školy, které nás podporuje v naší činnosti a věnovalo naší skupině finanční prostředky k úhradě dopravy a vstupného do kina. Velký dík patří také manželům Juríkovým, kteří naši akci podpořili částkou 1000,- Kč, díky níž jsme si mohli dopřát dobroty v kině a uhradit nápoje na společné večeři.

Škola v přírodě Malá Skála

V sobotu 8. června 2019 jsme se vydali na námi dlouho očekávanou a plánovanou školu v přírodě do Malé Skály s vidinou programu v malebné krajině Českého ráje nabitého do poslední minutky. A jak jsme si ji užili… Očima Filipa, Lucky, Anežky a Elišky Dne 8. 6. jsme vyrazili na ŠvP, kdy nás čekala dvouhodinová cesta vlakem do Ústí nad Labem a následně tříhodinová cesta do Malé Skály. Náš hotel byl vzdálený od nádraží cca 100 m, ale dostali jsme špatnou adresu, a tak jsme šli necelé 2 km do kopce, kde jsme zjistili, že hotel Skála se nachází dole u nádraží. Ubytovali jsme se a zbytek dne jsme strávili dle svého výběru. Další den po ranní rozcvičce a snídani jsme vyrazili na zříceninu hradu Vranov. Ve 14 hodin jsme vyrazili na túru do skalního města Kalich, kdy jsme ještě nevěděli, co nás čeká... Prodloužili jsme si ji totiž o 1,5 km. V pondělí 10. 6. nás čekal celodenní výlet do Liberce, kde jsme navštívili IQ Landii, ZOO a ke konci dne jsme strávili necelé 3 hodiny v OC Forum. V úterý 11. 6. po snídani nás čekala další túra na zříceninu hradu Zbirohy, které byly vzdálené 5 km. Po obědě jsme vyrazili na koloběžky, naším cílem byly Dolánky, které byly vzdáleny 6 km. Navštívili jsme Dlaskův statek a následně Dům přírody Českého ráje. K večeři nás čekaly výborné borůvkové knedlíky. Ve středu 12. 6. nás čekala společná rozcvička. Přestože jsme byli všichni unavení, vydali jsme se na Frýdštejn. Cesta byla dlouhá 8 km. A opět nás čekal výborný oběd, a to smažený květák. Po obědě jsme prolezli lanové centrum. Dále jsme plnili 7 úkolů, které nás měli dovést ke sladkému pokladu, a to vše pro nás připravily paní učitelky. Místo večeře jsme si opekli buřty a na závěr dne jsme balili věci. Ráno dne 13. 6. nás čekala poslední snídaně, dobalování věcí a HURÁ DOMŮ!!! Celou školandu jsme si užili, jak nejlíp to šlo, a srdečně děkujeme za naplánování programu paní učitelce Pomichalové a paní asistentce Cholopovové. Očima Sáry, Lenky, Káji a Martina H. Sobota – Když jsme dorazili do hotelu Skála, naobědvali jsme se a po poledním klidu jsme se seznámili s pravidly. Neděle – Po snídani a rozcvičce jsme vyrazili na Pantheon, poté nás čekal oběd a polední klid. Odpočinutí jsme vyrazili na okruh 6 km ve skalních městech Kalich a Chléviště, ale cestu jsme si svou nepozorností prodloužili. Pondělí – Čekala na nás pouze snídaně, z důvodu přípravy na cestu do Liberce, kde jsme navštívili IQ Landii a poté Zoo Liberec. Cestou ze Zoo jsme si prohlédli známou libereckou radnici. Náš výlet jsme zakončili návštěvou obchodního centra Fórum. Úterý – Po snídani a rozcvičce jsme vyrazili 4km na zříceninu hradu Zbirohy. Po obědě jsme vyrazili na 12km dlouhou cestu na koloběžkách do Dolánků, kde jsme navštívili Dlaskův statek a Dům přírody Českého ráje a zpět Středa – Vstávali jsme v půl osmé a vyrazili jsme na zříceninu hradu Frýdštejn s krásnou vyhlídkou na Malou Skálu. Odpoledne jsme šli na lanové centrum v Malé Skále a poté se někteří z nás vykoupali v řece Jizeře. Paní učitelky si pro nás připravili cestu za pokladem se sedmi úkoly. Celou školu v přírodě jsme zakončili opékáním buřtů a balením. Čtvrtek – Čekala nás poslední snídaně a dlouhá cesta domů. Očima Zuzky, Káti, Waliho a Lukyho Den 1 . - 8. 6. 2019 Sobota - Příjezd Šli jsme na náš hotel, ale na jinou pobočku, protože ten hotel měl dvě budovy. Museli jsme jít do kopce 2km s kufry, abychom zjistili, že bydlíme u nádraží. Nakonec jsme to našli. Ubytovali jsme se, potom byla večeře rýže s vepřovou omáčkou. Po večeři jsme hráli společenské hry a pak paní učitelka bodovala pokoje. Byla večerka a šli jsme spát. ( 4km navíc ) Den 2 . - 9. 6. 2019 Neděle - Slunečný den Ráno byl budíček. Potom jsme šli na snídani, po které se bodovalo, a na výlet – rozhledna Pantheon. Cestou jsme hráli pašeráky a Gudruna. Když jsme přišli na hotel, dostali jsme k obědu česnečku a rajskou omáčku. Po poledním klidu jsme se prošli po žlutém okruhu. Cestu jsme si museli najít sami s pomocí mapy, ale to bychom nebyli my, kdybychom nezabloudili, takže jsme si zašli, ale zvládli jsme to a ušli zhruba 10 km. A večer po večeři byl odpočinek. Líbilo se nám. Den 3. – 10. 6. 2019 Pondělí - Horko Po snídani jsme vyrazili na celo denní výlet do Liberce. Naše první návštěva vedla do IQ LANDIE. Tam jsme trávili zhruba dopoledne. Potom jsme autobusem jeli do ZOO, tam jsme viděli zvířátka, např. jak se perou paviáni. Navštívili jsme radnici v Liberci a nakupovali ve Foru. A cesta na hotel. Po večeři uklízet a spát. Ušli jsme asi 10 km. Hezký den. Den 4. – 11. 6. 2019 Úterý - Slunečno V úterý jsme navštívili Zbirohy, cesta se nám povedla, protože jsme se neztratili. Po obědě jsme, si vyrazili na koloběžkách do Dolánků na Dolánkův statek a do Domu přírody. Po příjezdu jsme měli volno a večeři. Uklízení, bodování a spaní. Zhruba 17 km. Moc se nám líbilo. Den 5. - 12. 6. 2019 Středa - Vedro Po jídle proběhla návštěva Frýdštejnu. Byl tam velmi starý a moc vtipný dědeček, který byl samá sranda, slipy až ke krku a vtípky. Po prohlídce jsme se vrátili na hotel a po obědě jsme lezli na laňáči a koupali v řece. Večer se uskutečnilo lovení pokladu a opékání buřtíků. Pak přišel na řadu zasloužený odpočinek. Ušli jsme asi 8 km. Vydařený den. Den 6. - 13. 6. 2019 Čtvrtek - Odjezd Ráno po snídani jsme odjížděli domů. Měli jsme pár přestupů a menší pospíchání, ale na konec jsme to vše zvládli a dojeli domů, kde na nás čekali rodiče, manželové a mazlíčci. A TÍM NAŠE ŠKOLANDA SKONČILA.

Sešity a pomůcky potřebné pro školní rok 2019/2020 pro budoucí 9. ročník

Anglický jazyk 1x 544 (případně pokračují v sešitě z předchozího šk. roku) 1x sešit na testy (nepokračují-li v sešitě z předchozího šk. roku) pracovní sešit (bude objednán školou) rychlovazač, 30 ks bílého kancelářského papíru a eurodesky Cvičení z českého jazyka ---- Cvičení z matematiky 1x 524 Český jazyk 2x 544 (nezachovají-li si výkladový a literární sešit z předchozího šk. roku); 2x 524 rychlovazač + eurodesky (min. 15 ks); 30 listů bílého kancelářského papíru Dějepis 1x 444 Fyzika 1x 544 (nezachovají-li si sešit z předchozího šk. roku) Hudební výchova rychlovazač, 20 ks bílého kancelářského papíru a eurodesky Chemie 1x 444 (nezachovají-li si sešit z předchozího šk. roku) Informatika ------ Matematika 1x 440 3x 544 Německý jazyk 1x 544 (nezachovají-li si výkladový sešit z předchozích let); 1x 524 rychlovazač + eurodesky (min. 10 ks); 20 listů bílého kancelářského papíru pracovní sešit (z předchozího šk. roku) Občanská a rodinná výchova 1x 544 (nezachovají-li si sešit z předchozího šk. roku) Pracovní činnosti 1x 544 Přírodopis 1x 524 Ruský jazyk 1x 544 (nepokračují-li v sešitě z předchozího roku) Volba povolání ! Ponechat rychlovazač z 8. ročníku. ! Zeměpis Školní atlas světa, nakl. Karografie Praha Česká republika – sešitový atlas pro ZŠ a víceletá gymnázia, Kartografie Praha 1x 424 1x 544

Základní škola Lomnice přijme od 1. 9. 2019 do trvalého pracovního poměru pg. pracovníky, kteří splňují kvalifikační předpoklady a požadavky dle zákona č. 563/2004 Sb., na pozice:

učitel/ka matematiky,

učitel/ka anglického jazyka,

vychovatel/ka školní družiny.
Kontakt: Mgr. Eva Kubíčková 736 514 043, 352 600 231, kubickova.eva@lomnicezs.cz

Projekt ČERSTVÝ VÍTR Z HOR, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000509

Zůstaňte s námi po škole! aneb Rozvoj kompetencí žáků škol v Ústeckém a Karlovarském kraji
bližší informace

Zůstaňte s námi po škole! aneb ...

MŠMT rozhodlo o poskytnutí dotace projekt s názvemSnižování školní neúspěšnosti“, s reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0004767.

Projekt je školou realizován prostřednictvím jednotek aktivit: DVPP, Příprava na vyučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem a Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem

Ovoce a zelenina do školCílem projektu Mléko do škol a Ovoce do škol je podpora zdravé výživy a zvýšení spotřeby mléka, mléčných výrobků, ovoce a zeleniny. Tento projekt je určen žákům základních škol, včetně přípravných tříd základních škol nebo přípravného stupně základních škol speciálních. Dotované výrobky dostanou děti z cílové skupiny cela zdarma. Naším dodavatelem je společnost Bovys s.r.o., která patří mezi přední dodavatele v tomto projektu www.bovys.cz.

DĚTI NA STARTUOd 19.9.2016 pokračují v rámci školní družiny kurzy projektu DĚTI NA STARTU. Bližší informace školní družina Jitka Denglerová a Mgr. Helena Matuchová tel.:724347822 a na ceskosehybe.cz/deti-na-startu/

Pilotní škola vzdělávacího portálu FREDNaše škola je od 9. 11. 2015 pilotní školou vzdělávacího portálu FRED. Další informace zde